מדיניות ביטולים והחזרות

1. החזר, שינוי או ביטול הזמנה יתאפשרו בהחזר כספי או בהחלפה בטווח זמן של עד 14 יום לאחר קבלת הלקוח את ההזמנה.

2. ההחזר הכספי יעשה באמצעי התשלום שבו ביצע הלקוח את ההזמנה.

3. אם ההחזר, השינוי או הביטול יתבקשו לאחר 14 יום מקבלת ההזמנה, בקשה להחזר, שינוי או ביטול עסקה יתאפשרו בכפוף לשקול דעתו הבלעדי של האתר.

4. החזרה, שינוי או ביטול יאושרו לאחר שהלקוח יקבל הודעה בכתב מהאתר המאשרת זאת.

5. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו מפני שהלקוח התחרט (ולא עקב פגם או אי התאמה) ואושרו על ידי האתר, יחולו ההוראות הבאות:

    - הלקוח ישיב את המוצר לכתובת האתר (על חשבונו) כאשר הוא סגור באריזתו המקורית;

    - לא נעשה במוצר שימוש מכל סוג שהוא;

    - המוצר יוחזר בצירוף חשבונית עסקה או הוכחת עסקה;

    - העלויות הכרוכות בהחזרת ההזמנה תחולנה על הלקוח;

    - יגבו דמי ביטול בגובה 5% מסכום המוצר או בסך 100 ש״ח (לפי הנמוך מבניהם).

6. במקרה שהחזר, שינוי או ביטול נעשו עקב פגם במוצר, האחריות לאיסוף או החלפת המוצר הפגום מבית הלקוח תחול על האתר והאתר ידאג לתיקון או להחלפת המוצר.

7. מוצר שיוגדר כפגום על ידי הלקוח ייבדק על ידי האתר. אם לאחר בדיקת האתר המוצר ימצא תקין, הלקוח לא יקבל החזר כספי ויהיה באפשרותו לבקש את שליחת המוצר חזרה אליו בכפוף למדיניות האספקה של האתר ולתשלום דמי משלוח פעם נוספת.

8. האמור בסעיף 5 לעיל כפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.